Zmluvné podmienky
ZMLUVNÉ PODMIENKY
poskytovania benefitov klientom Brand Riders
PREAMBULA
- Obchodná spoločnosť Brand Riders SK s.r.o., so sídlom Potočná 295/11, 900 91 Limbach, Slovenská republika, IČO: 56 494 653, zapísaná v obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 181138/B (Brand Riders) vytvorila unikátnu platformu, v rámci ktorej vytvára komunitu klientov, prevádzkovateľov a majiteľov áut, ktorej ponúka produkty z automotive oblasti za zvýhodnených podmienok a s vysokou pridanou hodnotou (Benefity).
- Benefity sú poskytované v spolupráci s obchodnými partnermi Brand Riders, jednotlivé Benefity majú špecifické parametre. Benefity je možné poskytovať len osobám, ktoré v rámci platformy spoločnosti Brand Riders poskytnú potrebné údaje, teda osobám, ktoré vyplnili registračný formulár na portáli www.brandriders.sk (Portál) a dokončili registráciu na úrovni aktívneho člena.
- Zaradenie záujemcov o poskytnutie Benefitov medzi oprávnených príjemcov Benefitov je preto komplexným procesom. Vzájomné práva a povinnosti, ktoré v priebehu tohto procesu vzniknú medzi spoločnosťou Brand Riders a jej klientmi, ktorí majú záujem o poskytnutie Benefitov (Klient), upravujú práve tieto Zmluvné podmienky (Zmluvné podmienky).
Článok 1 Predmet úpravy a účinnosť Zmluvných podmienok
- Zmluvné podmienky dopĺňajú zmluvný vzťah, ktorým je Zmluva o poskytovaní benefitov (Zmluva), a ktorý vznikne medzi spoločnosťou Brand Riders a Klientom registráciou na Portáli.
- Zmluvné podmienky sú účinné od 1. 10. 2024
Článok 2 Kontaktné údaje Brand Riders
- Spoločnosť Brand Riders môžete kontaktovať telefonicky, písomne, alebo e-mailom.
Telefónne číslo: 0940 504 281
Adresa: Potočná 295/11, 900 91 Limbach, Slovenská republika
E-mailová adresa: info@brandriders.sk
Článok 3 Zmluva
- [Úrovne členstva] Registrácia na Portáli je rozdelená do dvoch krokov (popísaných ďalej). Dokončením registrácie v prvom kroku sa Klient stane Neaktívnym členom a dokončením registrácie v druhom kroku sa Klient stane Aktívnym členom. Dokončením registrácie v prvom kroku je medzi Klientom a spoločnosťou Brand Riders uzavretá Zmluva.
- [Predmet Zmluvy: Záväzok Brand Riders] Predmetom Zmluvy je povinnosť spoločnosti Brand Riders poskytovať (i) Neaktívnym členom informácie o poskytovaných Benefitoch, prípadne iných ponukách a výhodách poskytovaných Aktívnym členom a poskytovať (ii) Aktívnym členom Benefity konkrétne špecifikované na Portáli.
- [Povinnosti Klienta] Oproti záväzku spoločnosti Brand Riders stojí povinnosť Klienta poskytnúť spoločnosti Brand Riders údaje a informácie podľa požadovanej úrovne členstva tak, aby spoločnosť Brand Riders mohla riadne plniť svoje povinnosti.
- [Trvanie Zmluvy] Zmluva sa uzatvára na neurčitú dobu, automaticky však zanikne po uplynutí troch rokov od poslednej aktivity Klienta na Portáli.
- [Odstúpenie od Zmluvy Klientom] Klient môže od Zmluvy odstúpiť z akéhokoľvek dôvodu, a to prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na e-mailovú adresu spoločnosti Brand Riders, ktorej prijatie spoločnosť Brand Riders Klientovi bezodkladne potvrdí rovnakým spôsobom, alebo v písomnej forme zaslaním odstúpenia na adresu sídla spoločnosti Brand Riders. V odstúpení od Zmluvy je Klient povinný uviesť svoje identifikačné údaje.
- [Odstúpenie od Zmluvy spoločnosťou Brand Riders] Spoločnosť Brand Riders môže odstúpiť od Zmluvy v prípadoch upravených právnymi predpismi alebo v prípade, ak Klient nebude dodržiavať Etický kódex, ktorý je prístupný na adrese www.brandriders.sk.
- [Účinky odstúpenia] Odstúpenie od Zmluvy je účinné jeho doručením spoločnosti Brand Riders, prípadne uplynutím lehoty pre vyzdvihnutie zásielky na pošte.
Článok 4 Benefity
- [Špecifikácia Benefitov] Benefity poskytované sú všeobecne popísané na Portáli, konkrétna špecifikácia a parametre jednotlivých Benefitov sú pre Klientov prístupné v časti Portálu nazvanej Portál vodiča, na karte Benefity. Informácie o Benefitoch a výhodách sú prístupné Aktívnym členom aj Neaktívnym členom.
- [Oprávnení príjemcovia] Na prijímanie Benefitov sú oprávnení výhradne Aktívni Členovia. Neaktívni členovia majú právo na poskytnutie bližších informácií o Benefitoch a spoločnosť Brand Riders je oprávnená ich o Benefitoch a výhodách (aktuálnych aj plánovaných) informovať a tiež pripomínať Neaktívnym členom možnosť dokončenia druhého kroku registrácie (a to aj opakovane).
Článok 5 Registrácia
- [Dvojkroková registrácia] Registrácia Klientov má dva kroky. Po dokončení prvého kroku registrácie sa Klient stane Neaktívnym členom. Aby bol Klient oprávnený na prijímanie Benefitov, musí doplniť potrebné informácie a údaje dokončiť aj druhý krok registrácie.
- [Prvý krok] V registračnom formulári pre prvý krok musí Klient uviesť (i) svoje identifikačné údaje: meno a priezvisko a (ii) svoje kontaktné údaje: e-mailovú adresu a telefónne číslo.
- [Neaktívny člen] Po vyplnení a odoslaní registračného formulára Klient na e-mailovú adresu uvedenú v registračnom formulári dostane potvrdzovací e-mail s odkazom na dokončenie prvého kroku registrácie zvolením hesla. Následne sa Klient môže zadaním e-mailu a zvoleného hesla prihlásiť do Portálu vodiča. Prvým prihlásením do Portálu vodiča sa registrácia považuje za dokončenú v prvom kroku a Klient sa stane Neaktívnym členom.
- [Druhý krok] Po dokončení prvého kroku registrácie získa Klient prístup do Portálu vodiča. Pre dokončenie druhého kroku registrácie musí Klient doplniť údaje uvedené v kartách Osobné údaje a Moje vozidlá. Konkrétne ide o nasledovné informácie súvisiace s poskytovaním benefitov: údaje o vašich preferenciách a záujmoch, preferovaných čerpacích staniciach, údaje o vašich vozidlách (typ, značka, modelová rada, rok výroby, evidenčné číslo, údaje o nájazde kilometrov a odhadovanej hodnote vozidla, o farbe vozidla, type diskov a pneumatík, o druhu paliva, údaje o vlastníctve vozidla a vzťahu k nemu, údaje o vizuálnom stave vozidla a) a informácie o odmietaných oblastiach inzercie. Po riadnom vyplnení údajov na oboch kartách je dokončený druhý krok registrácie a Klient sa stane Aktívnym členom oprávneným na využívanie benefitov.
- [Individuálne oprávnenie] Spoločnosť Brand Riders je oprávnená v individuálnych prípadoch rozhodnúť, že aj Neaktívny člen je oprávnený na prijatie niektorého z Benefitov.
Článok 6 Interakcia s Klientmi
- [Účel komunikácie] Účelom komunikácie spoločnosti Brand Riders s Klientom je zlepšenie klientskej skúsenosti a zjednodušenie a skvalitnenie poskytovania Benefitov. V prípade Neaktívnych členov je účelom komunikácie aj predstavenie konkrétnych benefitov, pripomenutie dokončenia druhého kroku registrácie alebo pomoc s dokončením druhého kroku registrácie.
- [Oprávnenie Klienta] Klient tiež môže kontaktovať spoločnosť Brand Riders so žiadosťou o poskytnutie informácií, poradenstva alebo inej pomoci v súvislosti s poskytovaním Benefitov.
Článok 7 Poskytovanie osobných údajov
- [Osobné údaje pre poskytnutie Benefitov] Pre poskytnutie Benefitov je potrebné, aby Klient poskytol spoločnosti niektoré osobné údaje. Bez poskytnutia niektorých osobných údajov nie je poskytnutie Benefitov možné.
- [Poskytovanie údajov Partnerom] Pre poskytovanie niektorých benefitov môže byť potrebné, aby boli osobné údaje Klienta poskytnuté aj obchodným partnerom spoločnosti Brand Riders poskytujúcim konkrétne produkty alebo služby. To je možné výhradne na základe súhlasu Klienta. Ak Klient takýto súhlas neposkytne, nebude možné mu riadne poskytnúť Benefity a bez ohľadu na dokončené kroky registrácie budú jeho oprávnenia zodpovedať oprávneniam Neaktívneho klienta. Ak Klient súhlas poskytne, je spoločnosť Brand Riders SK oprávnená poskytnúť jeho údaje svojím obchodným partnerom.
- [Podmienky ochrany osobných údajov] Spoločnosť Brand Riders rešpektuje súkromie všetkých osôb, ktorých údaje spracúva a zaväzuje sa chrániť ich súkromie a zaobchádzať s ich údajmi zodpovedne. Podmienky ochrany osobných údajov a súkromia Klientov sú podrobne a zrozumiteľným spôsobom upravené v Podmienkach ochrany osobných údajov dostupných online na adrese: www.brandriders.sk.