Názov spoločnosti

PIZZA HUT

Pizza Hut je americký franšízový reštauračný reťazec, ktorý v roku 1958 založili bratia Dan a Frank Carneyovci. Spoločnosť je známa pre svoju taliansko-americkú kuchyňu, ktorá zahŕňa najmä pizzu a cestoviny, ale tiež šaláty či dezerty. Na celom svete má viac ako 15 000 pobočiek.

V Českej republike, v ktorej sme túto kampaň robili, má Pizza Hut 17 reštaurácií. Objednať si pizzu, cestoviny alebo krídelká sa dá tiež pohodlne online. Jedinečnosť tejto značky spočíva nielen v rýchlej príprave pizze, ale tiež v originálnej ponuke a špeciálnych zľavových akciách.

Predstavenie klienta

Pizza Hut sa od ostatných fast foodov odlišuje tým, že sa snaží ponúkať unikátne produkty. Inovácie a kreativita sa prejavujú v netradičnom spojení chutí, v originálnych kombináciách a experimentoch so surovinami – napríklad pizza cestovinami či pizza hranolkami. A keďže ponúka tak trochu „iné“ produkty, hľadá tiež „iné“, nové a netradičné spôsoby, ako ich predstaviť svetu.

Situácia

Na vysoko konkurenčnom trhu s fast foodom sa chce Pizza Hut odlíšiť nielen netradičnou ponukou, ale aj netradičnou formou propagácie. Aj preto si vyberá reklamu v pohybe. Reklamu, ktorá zaujme, prenikne aj na miesta, kam sa tradičné médiá nedostanú, a osloví zákazníkov priamo v uliciach. To všetko rýchlo a efektívne. 

V tejto kampani predstavuje novinku – box s pizzou + dvomi predjedlami a jednoduchým, ľahko zapamätateľným sloganom: Keď zavelí hlad, prichádza box. 

MYBox-500x500

CIEĽ 1: Zvýšiť povedomie o značke Pizza Hut

BUDOVANIE ZNAČKY

CIEĽ 2: Zaujať nových zákazníkov priamo v uliciach

INTERAKCIA
CIEĽ 3: Predstavenie nového produktu Pizza s dvomi predjedlami ODLÍŠENIE

Aktivity

Reklamné polepy pre Pizza Hut s nosným sloganom:

Keď zavelí hlad, prichádza box.

BR-pizza-hut-05-23-1-B

Obsah kampane:

Pre reklamnú kampaň bol vytvorený 1 grafický návrh

Lokalita kampane:

Praha

Nvrh-bez-nzvu
Nvrh-bez-nzvu-3

Počet reklamných nosičov:

10 automobilov

Výsledky kampane

 

Najsilnejšia cieľová skupina: 46 – 54 rokov

Najvyšší počet impresií sme dosiahli v Prahe, čím sme naplnili cieľ kampane posilniť vnímanie značky v lokalite, v ktorej má Pizza Hut najviac pobočiek. Vozidlá s reklamným posolstvom Keď zavelí hlad, prichádza box však boli vidieť aj v ďalších okresoch – viď. REPORTY.

JÚN

Najazdené: 38 985 km
Počet impresií: 8 105 899

JÚL

Najazdené: 32 268 km
Počet impresií: 8 581 653

AUGUST

Najazdené: 21 906 km
Počet impresií: 8 175 465

 

Reporty

„Reklamnú kampaň a Brand Riders vnímam veľmi pozitívne. Získali sme veľa pozitívnych ohlasov a reakcií, a obdržali od ľudí množstvo fotografií áut s reklamným polepom.“

JAN MUTL

Brand Manager Pizza Hut CZ&SK

V tejto kampani sa ukázalo, že reklama na autách je veľmi efektívnym nástrojom outdoorovej reklamy. Počet impresií za 3 mesiace dosiahol takmer 25 miliónov potenciálnych impresií.

Najviac nás teší, že spoločnosť Pizza Hut sa rozhodla kampaň zopakovať v ďalších mesiacoch. V budúcej kampani predstaví ďalšiu novinku a tentokrát roztočí kolesá 40 vozidiel. 

Tím Brand Riders