Názov spoločnosti

Divadlo Na Fidlovačce

Podobne ako väčšine divadiel, aj pražskému Divadlu na Fidlovačce klesli počas covidu návštevnosť aj tržby v dôsledku protipandemických opatrení.

 

Predstavenie klienta

Divadlo na Fidlovačce je súkromná divadelná scéna sídliaca v Nuselskom údolí v Prahe 4. Na prevádzku divadla čiastočne prispieva štát formou dotácií a grantov.

Toto divadlo je schopné na jedno predstavenie privítať až 480 divákov. Napriek tomu, že sa radí medzi menšie až stredné divadlá, ponúka široký repertoár divadelných predstavení – od muzikálov cez komédie až po činohry. To všetko s kvalitným hereckým obsadením.

Situácia

Rok 2020 a pandémia COVID-19 priniesli veľkú ranu pre všetkých, obzvlášť však pre kultúrny sektor. V dôsledku protipandemických opatrení divadlu výrazne klesla návštevnosť a v náväznosti na to aj medziročné tržby – o takmer 80 %.

Divadlo-Na-Fidlovace

CIEĽ 1: Zvýšiť povedomie o divadle u nových skupín návštevníkov

POVEDOMIE

CIEĽ 2: Zlepšiť viditeľnosť značky Divadlo Na Fidlovačce

VIZIBILITA
CIEĽ 3: Podporiť vnímanie značky v Prahe PODPORA

Aktivity

Aktivity

Trvanie kampane: Celá kampaň beží počas roku 2022 a je rozdelená do troch kvartálov. Prvá časť prebiehala v mesiacoch apríl až jún.

 

adriders-fidlovacka-mamut

Pre reklamnú kampaň sme vytvorili 3 grafické návrhy, které niesli mená aktuálnych divadelných hier. Konkrétne išlo o predstavenia Absolvent, Kouř a Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách.

Kampaň bola zameraná najmä na lokalitu hlavného mesta Prahy.

Nvrh-bez-nzvu
Nvrh-bez-nzvu-3

Vyššie uvedené posolstvo propagovalo celokovo 10 automobilov rôzneho typu a veku.

 Výsledky kampane

 

Praha

Hlavný okres

36

Počet všetkých okresov

36 – 45 rokov

Najsilnejšia cieľová skupina

Výsledky prvej fázy deväťmesačnej kampane, ktorú sme s Divadlom Na Fidlovačce spustili, boli ešte lepšie, ako sme predpokladali. Za 3 mesiace sa nám podarilo dostať na neskutočných 17 676 804 impresií.

To všetko vďaka obyčajným cestám autom.

Najvyšší počet impresií sme dosiahli v Prahe, pričom sme naplnili cieľ kampane posilniť vnímanie značky v danej lokalite. Autá s reklamným posolstvom Divadla na Fidlovačce však nejazdili len v hlavnom meste. Reklama bola videná v 36 ďalších okresoch – viď. Reporty.

Kampaň bola dobre rozložená naprieč populáciou a oslovila všetky vekové skupiny. Najviac impresií však bolo zaznamenaných u ľudí vo veku od 36 do 45 rokov – konkrétne 3 292 160 impresií.

APRÍL

Počet impresií: 4 006 774

MÁJ

Počet impresií: 7 294 953

JÚN

Počet impresií: 6 375 077

 

Reporty

„Pre spoluprácu s Brand Riders sme sa rozhodli, pretože nás zaujala možnosť odlíšiť sa od konkurencie. Na billboardoch nájdete všetkých, ale na autách iba nás.“

LUCIE PURCHARTOVÁ

Marketing & PR

V divadle majú teraz vypredané a my sa tešíme, že sme mohli byť súčasťou tejto jazdy! 

Sme len trochu smutní, že sme si nestihli kúpiť lístky do divadla skôr, pretože teraz sa tam už dostaneme ťažko. 

Divadlu prajeme mnoho vypredaných predstavení a nevieme sa dočkať, čo všetko ešte spolu vymyslíme.

Tím Brand Riders