10

dôvodov, prečo
kombinovať
off-line a on-line
reklamu

Podľa štatistík až 82 % používateľov internetu ignoruje online reklamy.
Zároveň si 33 % zákazníkov, ktorí videli OOH reklamu, aktívne vyhľadá firmu alebo produkt online.

Čo keby sme teda offline a online propagáciu efektívne skombinovali?

Aj keď offline a online inzercia fungujú v rôznych oblastiach, môžu sa navzájom strategicky a koordinovane kombinovať.
Mix oboch spôsobov zaistí väčší zásah a vyššiu návratnosť investície. 

Group-1101
1

Lepšiu zapamätateľnosť a účinnosť reklamy

Použitie oboch médií zvyšuje pravdepodobnosť, že si ľudia reklamu zapamätajú, čo prinesie väčší zásah a viac konverzií.

Group-1132
Group-1133
2

Oslovenie širšieho publika rôznymi kanálmi

Offline a online reklama môže zaujať rôzne cieľové skupiny, čo zvýši dosah reklamy a zohľadní odlišné preferencie spotrebiteľov.

3

Zvýšenie dôveryhodnosti značky

Viditeľnosť značky na viacerých miestach zároveň zvyšuje aj dôveryhodnosť v očiach ľudí a pozitívne vnímanie brandu.

Group-1134
Group-1135
4

Krížová propagácia značky a produktov

Kombinácia oboch foriem reklamy na propagáciu značky/produktov zvýši povedomie o firme a jej ponuke a prinesie väčšiu návštevnosť webu a mieru zapojenia.

5

Povzbudenie
k okamžitej akcii

 

Kombináciou reklám môžete povzbudiť zákazníkov k rýchlej reakcii, napríklad cez QR kódy a webové odkazy.

Group-1136
Group-1137
6

Silnejšie zapojenia potenciálnych zákazníkov

Kombinácia offline a online reklamy zvýši angažovanosť potenciálnych klientov bez ohľadu na typ ponuky alebo udalosti.

7

Cielenie reklamy

Mix offline a online reklamy uspokojí ako širokú, tak aj úzko špecializovanú cieľovú skupinu vďaka schopnosti presného zacielenia online reklamy.

Group-1138
Group-1116
8

Vizualizácia
a analýza dát

 

Dáta z online reklamy môžu podporiť offline reklamu a naopak, pretože nám umožnia lepšie porozumieť cieľovej skupine.

9

Konzistentnosť reklamného posolstva

Jednotná offline aj online komunikácia pomáha budovať súdržnú identitu značky, čo posilňuje jej celkový obraz.

Group-1139
Group-1140
10

Možnosti retargetingu
a remarketingu

Kombinácia offline a online reklamy môže byť využitá na opakované oslovovanie ľudí, ktorí sa už stretli s offline reklamou, čo zvyšuje efektivitu kampane.