Lepšiu zapamätateľnosť a účinnosť reklamy
Použitie oboch médií zvyšuje pravdepodobnosť, že si ľudia reklamu zapamätajú, čo prinesie väčší zásah a viac konverzií.
10
Podľa štatistík až 82 % používateľov internetu ignoruje online reklamy.
Zároveň si 33 % zákazníkov, ktorí videli OOH reklamu, aktívne vyhľadá firmu alebo produkt online.
Čo keby sme teda offline a online propagáciu efektívne skombinovali?
Aj keď offline a online inzercia fungujú v rôznych oblastiach, môžu sa navzájom strategicky a koordinovane kombinovať.
Mix oboch spôsobov zaistí väčší zásah a vyššiu návratnosť investície.
Použitie oboch médií zvyšuje pravdepodobnosť, že si ľudia reklamu zapamätajú, čo prinesie väčší zásah a viac konverzií.
Offline a online reklama môže zaujať rôzne cieľové skupiny, čo zvýši dosah reklamy a zohľadní odlišné preferencie spotrebiteľov.
Viditeľnosť značky na viacerých miestach zároveň zvyšuje aj dôveryhodnosť v očiach ľudí a pozitívne vnímanie brandu.
Kombinácia oboch foriem reklamy na propagáciu značky/produktov zvýši povedomie o firme a jej ponuke a prinesie väčšiu návštevnosť webu a mieru zapojenia.
Kombináciou reklám môžete povzbudiť zákazníkov k rýchlej reakcii, napríklad cez QR kódy a webové odkazy.
Kombinácia offline a online reklamy zvýši angažovanosť potenciálnych klientov bez ohľadu na typ ponuky alebo udalosti.
Mix offline a online reklamy uspokojí ako širokú, tak aj úzko špecializovanú cieľovú skupinu vďaka schopnosti presného zacielenia online reklamy.
Dáta z online reklamy môžu podporiť offline reklamu a naopak, pretože nám umožnia lepšie porozumieť cieľovej skupine.
Jednotná offline aj online komunikácia pomáha budovať súdržnú identitu značky, čo posilňuje jej celkový obraz.
Kombinácia offline a online reklamy môže byť využitá na opakované oslovovanie ľudí, ktorí sa už stretli s offline reklamou, čo zvyšuje efektivitu kampane.